BETAL I EGET TEMPO.

10 måneders rente- & gebyrfri 10 mdr. ÅOP 0.-
20 måneders rente- & gebyrfri 20 mdr. ÅOP 0.-
30 måneders rente- & gebyrfri 30 mdr. ÅOP 0.-

 

Sejs Dyner ApS tilbyder flere gode betalingsalternativer, så du kan vælge lige præcist hvad der passer til dine behov. Udover muligheden for at betale det fulde beløb på én gang, kan du dele din betaling i mindre bidder.

Uanset hvilken betalingsperiode du har valgt, kan du altid tilbagebetale hele restbeløbet, uden at der løber ekstra gebyrer på. Delbetaling hos Sejs Dyner er derfor et meget fleksibelt alternativ for dig som kunde.

  

SÅ NEMT ER DET

  -  Læg dine varer i indkøbskurven.
  -  Gå til kassen og kontroller beløbet
  -  Klik på en af de ovnstående links (åbner et nyt vindue)
   - Udfylde et ansøgningsskema hos Resurs


Du får svar på din ansøgning med det samme, og når dit lån bliver godkendt, underskriver du kreditaftalen med det samme, ved hjælp af dit NemID

Når aftalen er underskrevet med NemID går du tilbage til Sejsdyner.dk, og vælger Resurs som betalingsmetode, og forsætter dit køb som vanligt.

 

PRAKTISK INFORMATION

Der foretages en individuel kreditvurdering. Finansiering tilbydes i samarbejde med Resurs bank.

Vidste du at…

Når du indgår et lån, er de årlige omkostninger i procent (ÅOP) opgivet før skat. Dette betyder, at dine reelle udgifter er mindre end det, der oplyses på Sejs Dyners hjemmeside, fordi du kan trække renteudgifterne fra i skat.

Desuden har du også mulighed for at trække gebyrer og andre engangsomkostninger forbundet med indgåelse af lån fra din skat, så længe lånet løber mindre end 2 år. Du skal dog selv huske at ændre din selvangivelse, hvis du vil have dette fradrag.

 

FAQ – Ofte Stillede Spørgsmål

Koster det noget at indfri mit lån før tid?

Nej. Du kan altid indfri dit lån før tid og det koster ikke noget. Der vil dog blive tilskrevet eventuelle renter og månedlige gebyrer på lånet indtil indfrielsestidspunktet.

Hvis du ønsker at indfri dit lån før tid, anbefaler vi, at du kontakter vores kundeservice på telefon. 3913 1600 eller sender en mail til mail@resurs.dk og får vores betalingsoplysninger. Det er også muligt at foretage en indbetaling direkte via telefonen.

 

Hvad gør jeg, hvis jeg ønsker at betale mit lån af hurtigere?

Hvis du ønsker at betale dit lån af hurtigere, kan du altid foretage ekstra indbetalinger. Bank gironummer finder du inde på Mine sider samt på din regning.

Bemærk, at det endnu ikke er alle, der har adgang til Mine sider, og at der kan være visse produkter, der ikke ses på Mine sider.

Du er også velkommen til at kontakte vores kundeservice på telefon 3913 1600 eller sende en mail til mail@resurs.dk og få vores betalingsoplysninger. Det er også muligt at foretage en indbetaling direkte via telefonen.

Bemærk, at når du laver ekstra indbetalinger, forkorter disse din tilbagebetalingstid, men dine månedlige betalinger vil ikke ændres.

 

Hvilken dokumentation er nødvendig for at kunne lave en delbetalings aftale?

Medmindre aftalen underskrives med NemID, skal vi altid se ID i form af enten gyldigt pas, kørekort eller opholdstilladelse, hvis du er udenlandsk statsborger samt sygesikringsbevis. Hvis du ikke har et sygesikringsbevis, skal vi se en registerindsigt. Denne kan hentes inde på borger.dk.

Bemærk, at der i nogle tilfælde kan være brug for yderligere dokumentation.

  

Resurs Bank Kundeservice.

Åbningstider:
Mandag til Fredag 09:00 til 20:00
Telefon: +45 3913 1600

Write your custom cms block content....... (block identifier 'price_popup_note_content', title 'Price Note' )